Avantajele vlogging-ului pentru afacerea dumneavoastră

Vlogging-ul este noua tendință de promovare online a afacerilor și vă poate ajuta să oferiți publicului doritor o cantitate mare informații de calitate, evitând efortul de citire a unui articol lung.
Cum funcționează vlogul?
Vlogul este un videoclip prin care dumneavoastră, sau alte persoane vorbesc despre produsele sau serviciile pe care le oferă. Ca și conținut se aseamănă cu un articol de blog, însă faptul că este vizual îl face mult mai atractiv și accesibil posibililor urmăritori. Vlogul este cel mai simplu mod de a trece înaintea concurenților în social media, deoarece multe platforme favorizează conținutul sub formă video. Internauții au obosit să citească texte lungi pe telefoanele lor mobile și preferă un format pe care-l pot accesa ușor, cu efort minim.
Video este viitorul marketingului și de aceea ar trebui să iei în considerare beneficiile începerii unui vlog pentru afacerea ta:
Consolidează brand-ul afacerii tale, conferindu-i o notă personală
Un important avantaj în utilizarea vlogg-ului în campania de marketing a afacerii tale este tenta personală pe care o va aduce brandului tău. Cei interesați vor putea avea o perspectivă reală asupra afacerii desfășurate de tine, asupra echipei tale, valorilor pe care le susții și cum le promovezi. Afacerea ta va avea un chip sau mai multe, o voce și multe imagini cu puternic impact asupra urmăritorilor. Videoclipul îți oferă posibilitatea de a creea o legătură personală cu potențialii clienți și de a menține vie legătura cu clienții fideli ai afacerii tale curent.
Costurile de realizare sunt mici
Un alt beneficiu important, mai ales pentru afacerile aflate la început de drum, sunt costurile mici de realizare a unui vlog. Pentru a începe vlogging-ul aveți nevoie de două lucruri:
- un telefon inteligent care să vă permită să înregistrați sunet și video și
- o cameră luminoasă, care să ofere o vizibilitate excelentă în timpul filmării.
Pe măsură ce afacerea ta prosperă, poți investi în echipamente tehnice specifice precum echipamente de iluminat, audio, o cameră de filmat profesională sau un program de editare de ultimă generație.
Ajunge la grupul țintă al afacerii tale
Prin intermediul unui vlog, informația pe care doriți să o comunicați va ajunge cel mai rapid la cei interesați de produsul sau serviciile pe care le vindeți. Interacțiunea vânzător-cumpărător este mult mai ușor intermediată prin intermediul imaginii video.
De asemenea, un video postat pe site-ul dumneavoastră va îmbunătăți considerabil partea de SEO a site-ului dvs. Conținutul video vă oferă o șansă mai mare de a vă clasa foarte bine pe motoarele de căutare ale Google, conform noului algoritm de funcționare a acestuia.
Susține consistent strategia de marketing pe platformele de socializare
Vlogul are un avantaj important și anume poate fi partajat cu ușurință pe mai multe platforme de socializare. Distribuirea videoclipurilor pe Facebook, Instagram și Twitter poate fi o modalitate excelentă de a vă extinde audiența în continuare, iar rezultatele obținute sunt spectaculoase.
Serviciul sau produselor oferite vor fi vizualizate mult mai ușor
Conținutul vizual câștigă tot mai mult teren comparativ cu cel scris, deoarece urmăritorii preferă să privească videoclipuri în timp ce își desfășoară activitățile zilnice sau sunt în mașină. Preferă să primească informațiile cu cât mai puțin efort și timp. Adaptarea strategiei de marketing la toate aceste tendințe te vor ajuta să ai succes în derularea afacerii tale online. Citește și informează-te constant de pe siturile de profil cu privire la noutățile din marketingul online care-ți pot susține mai bine vânzările, mai ales dacă ești la începutul carierei tale de antreprenor.